Yarışma ve oyun incelemeleri, hileleri üstüne tecrübeler başlık

Nefes Filmi Sinema Çekimi Piyasada

Bugün nette dolaşırken gözüme çarptı bir kaç site NEFES filminin sinema çekimini paylaşmış. Gerçekten anlamıyorum bu insanları. Kişiler bir emek harcıyor,bir miktar harcama yapıyor ve film çekiyor. Bizimde bazı insanlarımız beleşi çok seviyor ya hemen gidiyor sinema’da alıyor eline kamerayı filmi çekmeye başlıyor. Yahu hiç mi emeğe saygınız yok? Adamlar o kadar masraf yapıyorlar bir uğraş,emek veriyorlar hiç mi bu emeğe saygınız,itimatınız yok? Bu kadar mı acizsiniz? Yahu Şu internet bağlantısına tonlarca para veren insan bir 5TL veripte sinemaya gidemiyor mu?

Hadi bir kaç tepeden akıllı çekmiş böyle bir video peki sorarım ey web sitesi sahibi arkadaşlar sizde hiçmi emeğe saygı yok bunları paylaşıyorsunuz? Birisi gelip sizin web sitenizden bir içeriği çaldığında nasıl ki horozlanmasını biliyorsunuz emeğimi çaldılar diye
ama siz kendiniz bir başkasının emeğini çalıyorsunuz. Ayıptır gerçekten bu yapılan. Bu filmin sinema çekimini web sitesinde yayınlayan tüm web sitesi sahiplerini kınıyorum…

9 yorum

  1. asld diyor ki:

    birader hangi sitede gördün sinema çekimini?

  2. admin diyor ki:

    Biz burada neyi şikayet ediyoruz siz ne diyorsunuz?

  3. hayri diyor ki:

    harbiden bilader hangi site o bende bulamadım bizlede paylaşta bizde izleyek 😀

  4. admin diyor ki:

    Paranız yoksa hayrına ben göndereyim de gidin sinema da izleyin 😉

  5. karadeniz diyor ki:

    paşa ya yurt dısındakiler ne yapsın sen gördüğün siteyide yazda helalliği biz diğer tarafta yaparız

  6. admin diyor ki:

    Yurt dışında yaşayanlar için sözümüz yok. Elbette ki orada mecburiyet var. Ama arayanların %87 si Türkiye’den :)

  7. hollandadan diyor ki:

    HELAL OLSUN FILMI CEKENE VE FILMDE OYNUYANLARA.

    ANCAK EN AZ BIR OKADARDA GAYRI MESRU YOLLARDAN BU FILMI BELESE IZLIYEBILENLERE.

    SAYET BIR INSAN AYNI ISI BEDAVAYA GETIREBILECEKSE NEDEN BELES IZLEMESINKI?
    YAHU BU HEP BOYLE GELMIS BOYLE GIDER…sanki her film yapab hakkinimi aliyor?? hayir hakkinin 1000 katini aliyor, bu iste miljonlar donuyor…hani deselerki gelirimizin % 10’unu devlete hibe edecegiz. fakir fukaraya dagitacagiz? iste ozaman bircok insan sirf allah rizasi icin seve seve gider belkide extra para verir.

    film yapimcilarina duyurulur; bundan sonra reklaminizda mesela darul acezeye para bagisinda bulunacaginizi vaad edin!! yoksa gencler soke soke alirlar belese filmleriniz iste boyle internet uzerinden :-)))

  8. AsTeğmen diyor ki:

    bilader ben bi dağın başında bu filmin gerçek kahramanlarından birisi olarak… nerden bulayım şimdi sinemayı ?? mecburen netten izlicez… izne gidene kadar zaten TV lere düşer. …. :S

  9. Fatih diyor ki:

    Yaw kardesim filmin kalitesinden konusuyosunuz,diyosunuzki cok verimli bir film hatta bircko sitede bircokkisi demiski gencligimize bu filmi izletmek gerek
    Kardesim bu filmin insanlara ne anlattigi neler verdigimi onemli bu filmden bu filmi yapan serefsizin ne kadar kazanacagimi onemli
    Birakinda CD sini almayip netten izlerlerse yada sinemaya gitmeyip netten izlerlerse kaybedecegi parayi o dusunsun cozumunu olsun bizde izleyip bu film bize ne veriyorsa onu alalim allah allah gariplesmeyin
    Fransadan Fatih saygilar